Nationella Prov

Idag har vi gjort första delarna av nationella proven i svenska. Det var ganska jobbigt men inte så jättesvårt. Det var först läsförståelse och sen skulle man skriva en berättelse som handlade om en bild som man fick kolla på.

Hela eftermiddagen har jag suttit och tecknat ett tecknig på min brevkompis. Hon ville att jag skulle rita av henne och med mina ritkunskaper förstår ni nog hur det gick(dåligt). Den vart inte alls lik henne och ögonen vart aledeles för mörka. Men man kan ju inte vara proffs på en gång. Om ni vill se ett proffs så klicka HÄR och bläddra ner lite.

Snart ska jag typ äta och sen kanske jag ska vara med Matilda.
 

//Saniz<3
Alexandra
2012-02-11 @ 22:33:34
URL: http://kathaleeya.blogg.se/

Naw...

Blinkar gulligt med ögonen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg!
RSS 2.0